۲۲ مهر ۱۴۰۳، ۹:۲۸

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

جمع‌آوری بیش از ۳میلیارد ریال کمک‌های مردمی به لبنان، غزه و یمن

جمع‌آوری بیش از ۳میلیارد ریال کمک‌های مردمی به لبنان، غزه و یمن

شهرکرد-مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری گفت: جمعیت هلال احمر کمکهای مردمی به میزان ۳میلیارد و ۲۵۰ میلیون و ۷۶۹هزار ریال را برای کمک به مردم لبنان،غزه و یمن جمع‌آوری کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود مثنوی صبح یک‌شنبه در جمع خبرنگاران اطهار کرد: در طی هفت روز گذشته بیش از ۳ میلیارد و هشتصد میلیون ریال در ۱۵ ایستگاه ثابت و سیار هلال احمر با استقرار ۳۳ دستگاه کارتخوان برای جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی برای لبنان، یمن وغزه در خانه‌های هلال، مصلی‌ها، هیاتهای مذهبی، مساجد، پایگاه‌های امداد و نجات، مراکز آموزشی و دانشگاهی، درمانی و اداری و همچنین میادین پرتردد شهرهای استان جمع آوری شده است.

وی یادآوری کرد: جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی برای این کشورها در قالب پویش «به وقت همدلی»، با مشارکت ۶۰ نفر از اعضای امدادگران و نجاتگران، داوطلبان، مربیان، اعضای خانه های هلال و جوانان محقق شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری گفت: مردم خیر و نیک اندیش استان می‌توانند به صورت غیرحضوری و با مراجعه حضوری به این مراکز نسبت به اهدای کمک های نقدی و غیر نقدی خود اقدام کنند.

کد خبر 6255055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha